З досвіду роботи вихователів ЗДО Харківської області щодо організації освітньої діяльності з дітьми в умовах воєнного стану
З досвіду роботи вихователів ЗДО Харківської області
щодо організації освітньої діяльності з дітьми в умовах воєнного стану
Шановні колеги!
Відповідно до листа МОН України від 02.04.2022 № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні»Міністерство освіти і науки України одним із першочергових завдань закладів дошкільної освіти у воєнний час визначаєналагодження ефективної комунікації учасників освітнього процесу. У листі наголошено на тому, що в умовах війни педагогічні працівники мають бути готовими, спроможнимиповноцінно надавати освітні, інформаційні, консультаційні послуги сім’ям, яківиховують дітей раннього та дошкільного віку.
Саме тому питання організації комунікації педагогів з дітьми, їхніми батьками, сім’ями в умовах, що склалися, є актуальним, оскільки дає змогу встановити швидкий обмін інформацією, мобільність зворотного зв’язку.
У зв’язку з цим, пропонуємо досвід роботи Красноградського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 5 Красноградської міської ради Харківської області та Красноградського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 17Красноградської міської ради Харківської області.
Ознайомитися з матеріалами можна за посиланнями:
Досвід роботи Красноградського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 5 Красноградської міської ради Харківської області
Досвід роботи Красноградського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 17 Красноградської міської ради Харківської області