Навчати природничих наук через практику: воркшоп для вчителів із канадським педагогом
Учителів запрошують на онлайн-воркшоп про викладання природничих наук з викладачем педагогічного факультету з Канади. Це заняття – одне із серії воркшопів із професійного розвитку освітян, які організовує ГО “Смарт освіта” в співпраці з канадськими та австралійськими педагогами.
Онлайн-зустріч “Спочатку практика, потім теорія на уроках з природничих наук” запланована на 17:00 18 листопада.
З освітянами поділиться своїм досвідом Девід Барнум – учитель початкових класів, викладач факультету Simon Fraser University в місті Бернабі, Канада.
Приєднатися можна за лінком у Zoom або до трансляції на YouTube.
Під час воркшопу Девід Барнум:
✔ розповість, як зробити уроки з природничих наук захопливими для дітей;
✔ пояснить, як додати практичні завдання до онлайн-занять;
✔ продемонструє варіанти прикладних завдань для учнів різного віку (молодша та середня школа) зі своїх уроків.
Концепція “спершу практика, потім теорія” передбачає, що спочатку учні виконують практичні завдання (досліди, проєктні завдання, спостереження за природою та її явищами тощо), а потім ознайомлюються з теоретичними матеріалами в підручнику, які розширюють та закріплюють знання.
Такий підхід стимулює природну цікавість дітей до навколишнього світу, мотивує до власних висновків, забезпечує розуміння процесів. Діти, які навчаються через практику, запам’ятовують новий матеріал краще – як і дорослі.
Зустріч відбуватиметься англійською з послідовним перекладом українською мовою.