Діагностувальні роботи для учнів початкових класів: методичні підходи до розробки
Відкрито доступ до матеріалів вебконсультації за темою «Діагностувальні роботи для учнів початкових класів: методичні підходи до розробки».
Захід проводиться в асинхронному форматі в рамках реалізації ХАБу «Якісна освіта» регіонального проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030».
Зміст матеріалів спрямовано на вдосконалення професійних компетентностей учителів початкових класів, необхідних для розробки діагностувальних робіт для молодших школярів». За умови опрацювання навчально-методичних матеріалів вебконсультації вчителі початкових класів розвинуть такі професійні компетентності:
• оцінювально-аналітичну (здатність розробляти діагностувальні роботи для учнів початкових класів, оцінювати результати навчання учнів);
• рефлексивну (здатність аналізувати власну професійну підготовку щодо розробки діагностувальних робіт, сформованість уміння аналізувати діагностувальні роботи).
Зміст кейсу:
✔ Відеоролик і методична презентація «Діагностувальні роботи для учнів початкових класів: методичні підходи до розробки» (Гезей О.М., старший викладач секції розвивального навчання кафедри методики дошкільної та початкової освіти).
У матеріалах відеоролику й презентації висвітлюються такі питання:
· Основні положення наказу МОН України від 13.07.2021 № 813 щодо підготовки та проведення тематичних діагностувальних робіт
· Міжнародні та національні дослідження, які проводяться у галузі початкової освіти.
· Особливості розробки та проведення комплексних діагностувальних робіт.
· Оцінювання комплексної діагностувальної роботи
Матеріали будуть доступні до 30 грудня 2022 року.
Матеріали кейсу доступні за покликанням: https://youtu.be/8Id1V3kTtyE
Форма зворотного зв’язку за покликанням: https://forms.gle/sCgfb78NPYrGJnuz8