A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Безлюдівської селищної ради

Школа стійкості. В Україні розробили курс про психосоціальну підтримку педагогів і дітей

Дата: 24.05.2023 12:50
Кількість переглядів: 18

Робота в часи повномасштабної війни вимагає стійкості та відповідальності, а нові виклики реальності – вміння швидко реагувати на зміни. Острівець спокою і безпеки для вчителів та учнів – це комфортне та дружнє освітнє середовище. Аби допомогти педагогам створювати й підтримувати таке середовище, «Навчаємось разом» та EdEra запустили безкоштовний курс про психосоціальну підтримку «Школа стійкості».

«Уже розроблено чимало матеріалів із розуміння природи стресу, посттравматичного синдрому, посилення стресостійкості. У цьому курсі ми хотіли звернути увагу саме на ті ресурси, які може запропонувати школа, щоб діти відчували себе психологічно сильнішими, розуміли власні емоції та їхній вплив на поведінку, вміли знаходити підтримку серед учителів та своїх товаришів», — зазначила Наталія Софій, експертка курсу та доцентка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Курс складається з 4 модулів:

«Що таке безпечний простір»; 

«Створюємо безпечний клас»; 

 «Управління класом»; 

«Професійні спільноти педагогів: підтримка професійного й емоційного розвитку». 

Над курсом працювали:

Наталія Софій — кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. 

Інна Горбенко — психологиня, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри менеджменту освіти і практичної психології ПХДПУ.

Яніна Хіжінська — методистка, академічна директорка Unique School.

Марина Пристінська — психологиня, нейропедагогиня.

Юрій Гайдученко — експерт проєкту «Навчаємося разом», методист, викладач української мови та літератури Новопечерської школи міста Києва.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень