A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Безлюдівської селищної ради

МОН оприлюднило типову програму підвищення кваліфікації педагогів “Плекання резилієнтності в закладі освіти”

Дата: 01.08.2023 14:53
Кількість переглядів: 12

Типову програму підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти “Плекання резилієнтності в закладі освіти” розробив Український інститут когнітивно-поведінкової психотерапії. Відповідний наказ і програма доступні за посиланням на сайті Міністерства освіти і науки України.

Зазначається, що працівники закладів освіти можуть пройти підвищення кваліфікації очно, дистанційно або за змішаною формою. А критерії оцінювання результатів навчання будуть визначатися установами, які його здійснюватимуть.

Загальний обсяг програми складає 40 годин (1,5 кредити ЄКТС) й передбачається за такими напрямами:

✔ основи андрагогіки – педагогічної науки, яка займається теоретичними та практичними проблемами освіти й виховання дорослих;

✔ використання інформаційно-комунікативних і цифрових технологій у освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

✔ розвиток комунікаційної, інклюзивної, управлінської, емоційно-етичної компетентностей.

 

Зміст типової програми підвищення кваліфікації реалізується в 3 модулях:

✔ резилієнтні педагогічні працівники;

✔ резилієнтні класи/групи;

✔ психологічне консультування техніками КПТ на основі моделі резилієнтності.

Згідно з наказом МОН, під час навчання педагогічні працівники мають:

✔ ознайомитися з концепцією стійкості (резилієнтності) та механізмами її формування;

✔ удосконалити практичні навички щодо ідентифікації та активізації життєвих цінностей;

✔ покращити соціальні стосунки та комунікації в педагогічному, учнівському та дитячому колективах;

✔ познайомитися зі стратегіями менеджменту емоційного клімату та ефективного вирішення поширених поведінкових труднощів;

✔ ознайомитися з основами технік когнітивно-поведінкової психології на основі моделі терапії консультування стресостійкості;

✔ розуміти поширені виклики в сфері психічного здоров’я учнів/вихованців і шляхи допомоги техніками КПТ низької інтенсивності.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень