МЕТОДИЧНИЙ ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПРАВОЗНАВСТВА
Для вчителів правознавства закладів загальної середньої освіти відбувся методичний порадник «Формування правової компетентності учнів на уроках правознавства».
У ході роботи методичного порадника Третьякова О.В., методист громадянської та історичної освітньої галузі навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, акцентувала увагу на реалізації міжпредметних зв’язків на уроках правознавства; наголосила, на тому, що одним із засобів формування правової компетентності учнів на уроках є юридичні задачі (правові ситуації), розв’язання яких сприятиме поглибленню знань учнів, їхньому вмінню аналізувати, відслідковувати взаємодію правових норм у конкретних життєвих ситуаціях; звернула увагу вчителів на формування в учнів громадянських якостей, життєвої позиції, правової компетентності, ціннісних орієнтирів.
За результатами методичного порадника вчителям правознавства надано методичні рекомендації щодо формування правової компетентності учнів на уроках правознавства.