Вебсемінар авторського колективу модельної навчальної програми «Історія: Україна і світ»
08.11.2023 року фахівцями КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» у межах ХАБу «Відкрите партнерство» регіонального освітнього проєкту «Освітній технопарк Харківщини – 2030» було проведено вебсемінар авторського колективу модельної навчальної програми «Історія: Україна і світ» під керівництвом І. Щупака за темою «Інтегрований курс історії НУШ: стратегії впровадження, виклики та перспективи».
Захід проводився для вчителів інтегрованих курсів громадянської та історичної освітньої галузі ЗЗСО у форматі Zoom-конференції.
Під час вебсемінару було актуалізовано важливість впровадження єдиного загальноосвітнього україноцентричного курсу історії; розкриті концептуальні засади історичного інтегрованого курсу; презентовані методи формувального, поточного та підсумкового оцінювання в інтегрованому курсі історії НУШ.
У ході заходу вчителям надано методичну допомогу щодо викладання пропедевтичного інтегрованого курсу історії в НУШ.
У вебсемінарі взяли участь 85 осіб. Від професійної спільноти вчителів громадянської та історичної освітньої галузі закладів освіти Безлюдівської селищної ради були запрошені Гетало Оксана Леонідівна та Коханова Олена Олександрівна.
Пропонуємо ознайомитися з матеріалами заходу:
Презентація Секиринського Д.О., учителя історії Запорізького багатопрофільного ліцею «Перспектива», за темою «Концептуальні засади інтегрованого курсу історії: змістове наповнення та комплексне бачення курсу»: https://drive.google.com/file/d/1DJB2asSpEPfrrznx0PRtPSYtj_awVXJp/view?usp=sharing
Презентація Власової Н.С., директора Наукового ліцею міжнародних відносин ІІ-ІІІ ступенів Університету митної справи та фінансів, м. Дніпро, за темою «Методи формувального, поточного та підсумкового оцінювання в інтегрованому курсі історії. Цифрові інтерактивні застосунки»: https://drive.google.com/file/d/1UQddNZ1dm5st49q2LXAEIUo4_d6OTQpT/view?usp=sharing
Презентація Кронгауза В.О., учителя історії КЗ «Харківський ліцей №3 Харківської міської ради», за темою «Викладання пропедевтичного інтегрованого курсу історії в НУШ: переваги, особливості, зворотній зв’язок, рефлексія»: https://drive.google.com/file/d/14hBRC92ECky7vJClhFgEllHboj9W_uXD/view?usp=sharing