Чекліст керівника закладу освіти для проведення самооцінювання якості інклюзивного навчання
Умовою успішної реалізації освітньої політики є її наскрізність. Це стосується і впровадження інклюзії у закладі. Інклюзивне навчання може бути ефективним за умови реалізації його у всіх напрямах освітньої діяльності. Це важливо розуміти при побудові системи моніторингу якості інклюзивного навчання у закладі як складової внутрішньої системи забезпечення якості.
Починаючи процес самооцінювання закладу, керівник може скористатись переліком питань для самоаналізу ситуації у закладі з впровадження інклюзивного навчання.
Цей перелік не є вичерпним, адже кожен заклад — унікальний.
Додатково.
«Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти». Посібник створено в межах ініціативи «Збереження доступу до шкільної освіти» проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe), що фінансується Урядом Канади та впроваджується компанією Alinea International – https://sqe.gov.ua/inklyuzivne-navchannya-u-shkoli-posibnik/