Універсальний дизайн в технологічній освіті: нові виклики та можливості
✔ Як часто ви чуєте фразу “універсальний дизайн”? Думаю, що вчителі трудового навчання в цій фразі зроблять акцент на слові “дизайн”, бо саме дизайн є невід'ємною складовою процесу проєктування.
✔ В чому полягає універсальність дизайну?
✔ Чи замислювались ви над тим, що технології розробляє вузька група населення, і в них вкладаються цінності та норми розробників.
Учителі, як і учні, підходять до навчального процесу індивідуально, і не всім учителям подобаються ті чи інші стратегії. Саме УДН допомагає вчителю проєктувати свій урок в залежності від потреб та бажань школярів.
‼️Пропоную приклад використання елементів УДН на уроці технології в 6 класі за напрямком проєкту “Приготування бутербродів”. На організаційно-підготовчому етапі роботи над проєктом учням було пропоновано зібрати банк ідей до проєкту за методом номінальних груп http://surl.li/omkwr ‼️
А ще більше дізнатися про методи УДН Ви зможете у нашому чек-листі👇