Онлайн-курс про формувальне оцінювання – запрошують освітніх управлінців і вчителів
Директорів, освітніх управлінців, фахівців ЦПРПП, педагогів закладів загальної середньої, професійно-технічної та фахової передвищої освіти запрошують на безплатні фасилітовані онлайн-курси “Керівництво школи і формувальне оцінювання: упроваджувати не можна ігнорувати” й “ФОКУС: формувальне оцінювання – кооперація, успіх, самореалізація”.
Про це повідомили автори проєкту – Європейський центр ім. Вергеланда (програма “Демократична школа”).
- Зареєструватися для участі в курсі “Керівництво школи і формувальне оцінювання: упроваджувати не можна ігнорувати” (для освітніх управлінців) можна, заповнивши google-форму до 22 лютого 2024 року за посиланням.
- Щоб долучитися до програми “ФОКУС: формувальне оцінювання – кооперація, успіх, самореалізація” (для вчителів), потенційним учасникам і учасницям необхідно заповнити до 22 лютого 2024 року анкету за лінком.
Звертаємо увагу освітян, що кількість місць обмежена.
Учасники й учасниці, які будуть запрошені на курс, отримують повідомлення й технічні деталі до 28 лютого 2024 року на свої електронні пошти.
Навчання в межах курсу “Керівництво школи і формувальне оцінювання: упроваджувати не можна ігнорувати” триватиме 7 тижнів. Перша зустріч відбудеться 6 або 7 березня 2024 року (залежно від групи), з 15:00 до 17:00.
Загалом, курс складатиметься з 3 модулів під час яких на освітян чекають:
- 7 фасилітованих двогодинних онлайн-зустрічей з тренерами один раз на тиждень;
- робота в групах;
- опанування теоретичного матеріалу в зручному режимі;
- виконання практичних завдань – аналіз шкільної документації та стану впровадження формувального оцінювання (далі – ФО) в школах, планування кроків щодо підтримки ФО тощо;
- обмін досвідом і мережування.
Матеріали для самостійного опрацювання учасники та учасниці зможуть знайти на платформі Moodle.
Під час курсу освітні управлінці й запрошені експерти поговорять про те:
- що таке формувальне оцінювання, його зміст, принципи, компоненти й техніки;
- чи відповідають шкільні документи нормативній базі в галузі освіти щодо ФО;
- якою є роль адміністрації школи у впровадженні та підтримці ФО;
- як моніторити стан впровадження ФО в закладі освіти;
- які є підходи до планування впровадження/підтримки ФО в закладі освіти.
Після успішного складання фінального тесту учасники й учасниці отримають сертифікати про підвищення кваліфікації:
- обсягом 45 годин: за умови проходження від 81% до 100% курсу.
- обсягом 30 годин: за умови проходження від 65% до 80% курсу.
- обсягом 25 годин: за умови проходження від 51% до 64% курсу.
Змішаний фасилітований курс “ФОКУС: формувальне оцінювання – кооперація, успіх, самореалізація” триватиме 2 місяці й складатиметься з 5 навчальних модулів-фокусів для самостійного опрацювання та 7 щотижневих онлайн-зустрічей для спільної роботи й рефлексій.
Під час навчання увага педагогів і запрошених тренерів фокусуватиметься на тому, як:
- працювати з очікуваними результатами навчання;
- практикувати техніки формувального оцінювання для досягнення очікуваних результатів;
- працювати з кооперативними методами навчання;
- розробляти критерії оцінювання до результатів навчання;
- створювати власну стратегію оцінювання.
У кінці навчання, після успішного складання фінального іспиту, освітяни отримають сертифікати про 45, 30 або 20 годин підвищення кваліфікації (відповідно до обсягу виконаних завдань).