Безбар’єрність. Функції адміністрації закладу освіти
Постійними учасниками команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти є директор або заступник директора з навчально-виховної роботи, у закладі дошкільної освіти - директор або вихователь-методист.
До основних функцій адміністрації закладу входить:
📌 формування складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами;
📌 призначення відповідальної особи щодо координації розроблення індивідуальної програми розвитку;
📌 організація роботи Команди супроводу;
📌 контроль за виконанням висновку інклюзивно-ресурсного центру;
📌залучення фахівців (в тому числі фахівців інклюзивно-ресурсного центру) для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
📌 контроль за виконанням завдань учасниками Команди супроводу своїх функцій;
📌 розроблення спільно з іншими учасниками Команди супроводу індивідуального навчального плану дитини з особливими освітніми потребами;
📌 залучення батьків дитини з особливими освітніми потребами до розроблення і погодження індивідуальної програми розвитку;
📌 оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації індивідуальної програми розвитку;
📌 моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку.
Нормативні документи:
🔹 Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти» 👉
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0609729-18#Text
Публікацію підготовлено в межах виконання комунікаційної стратегії з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року 👉 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/366-2021-%D1%80#n10