Молодих учителів запрошують на онлайн-зустріч “Класрум-менеджмент. Організація роботи в класі”
Для студентів 3–4 курсів педагогічних спеціальностей і вчителів, які працюють у школі перший рік, триває проєкт безплатної менторської підтримки “MentorMe”. У межах ініціативи для молодих фахівців передбачені онлайн-зустрічі з досвідченими педагогами-практиками з усієї України.
Цього тижня освітян запрошують на онлайн-сесію “Класрум-менеджмент. Організація роботи в класі” з методисткою, учителькою української мови й літератури та фіналісткою премії Global Teacher Prize Ukraine – 2021 Лідією Поворознюк.
Про це редакції “НУШ” повідомили автори ініціативи – ГО “Освіта 360”.
Долучитися до програми й узяти участь в онлайн-зустрічі майбутні педагоги й молоді вчителі можуть, заповнивши gogle-форму за посиланням.
Під час сесії, яка відбудеться 25 квітня о 17:00, Лідія Поворознюк розповість:
- чим відрізняються “методичні” й “неметодичні” завдання, які стоять перед учителем у класі;
- як організувати роботу в класі та що робити, коли здається, що урок не складається;
- що таке класрум-менеджмент;
- чому варто зняти табу з “живих”, неідеальних, але результативних уроків.
У межах проєкту “MentorMe” вже відбулися менторські зустрічі з:
- переможцем Global Teacher Prize Ukraine Артуром Пройдаковим і півфіналістом премії Владиславом Штегельським;
- переможницею конкурсу “Учитель року – 2021” і наймолодшою Заслуженою вчителькою України Катериною Молодик.
Під час сесій учасники й запрошені експерти обговорили кроки, які важливо зробити вчителям-початківцям у перший місяць роботи, а також дієві методики конструювання компетентнісно орієнтованого уроку.
У квітні й травні заплановані ще 3 онлайн-зустрічі, під час яких фахівці ділитимуться робочими кейсами та рішеннями для уроків у школі, а також надаватимуть необхідну підтримку на перших професійних кроках молодим колегам:
- 25 квітня – “Classroom-менеджмент. Організація роботи в класі” (Лідія Поворознюк);
- 2 травня – “Шлях до успіху: як побудувати сильний учительський бренд” (Людмила Таболіна);
- 10 травня – “Професійний стандарт як механізм підтримки вчителя” (Людмила Макодзей).
У травні учасники й учасниці проєкту зможуть не лише доєднатися до вебінарів, а й попрацювати в групах під наставництвом найкращих учителів України.
Нагадуємо, що до програми “MentorMe” можуть долучитися вчителі-практики, які готові поділитися власним досвідом із молодими фахівцями. Стати наставником / наставницею можна, заповнивши google-форму за лінком.