A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Безлюдівської селищної ради

Нові вимоги, підходи до оцінювання результатів навчання здобувачів освіти та його функції: методичні рекомендації

Дата: 23.12.2024 13:04
Кількість переглядів: 36

Фото без опису

Нові вимоги, підходи до оцінювання результатів навчання здобувачів освіти та його функції: методичні рекомендації [Електронне видання] / А.С. Остапенко, Ю.А. Посмітна, О.І. Грінченко, О.В. Григорович, С.В. Клімова, З.І. Кравченко, О.О. Моліна, Л.Ю. Огньова, Ю.В. Радченко, О.О. Румянцева-Лахтіна, О.М. Саввіч, Л.А. Синиця, С.Б. Ставицький,С.Г. Федченко, Г.С. Яценко.; за заг. редакцією Л.Д. Покроєвої. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2024. – 84 с.

Видання містить методичні рекомендації щодо. нових підходів до оцінювання результатів навчання відповідно до різних освітніх галузей, що допоможе освітянам створити сприятливе освітнє середовище, в якому здобувачі освіти матимуть змогу розвивати свої творчі та інтелектуальні здібності та досягати успіху.

Посібник призначений для керівників і фахівців ЦПРПП (ЦОТ), керівників ТМО учителів-предметників, директорів, заступників директорів із навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти, учителів-предметників.

ЗАВАНТАЖИТИ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Окремі статті:

1. Нові підходи та особливості оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з мовно-літературної освітньої галузі (завантажити)

1.1. Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з української мови: як оцінити роботу з текстом

1.2. Оцінювання за групами результатів з української літератури

1.3. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти із зарубіжної літератури: як оцінити усну взаємодію

1.4. Оцінювання результатів навчання з іноземних мов учнів/учениць

2. Оцінювання результатів навчання учнів у математичній освітній галузі (завантажити)

3. Нові підходи та особливості оцінювання результатів навчання для громадянської та історичної освітньої галузі  (завантажити)

4. Нові підходи та особливості оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з природничої освітньої галузі  (завантажити)

4.1. Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з фізики

4.2. Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з географії

4.3. Оцінювання результатів навчання здобувачів освіти з хімії

5. Нові підходи та особливості оцінювання результатів навчання учнів технологічної освітньої галузі  (завантажити)

6. Нові підходи та особливості оцінювання результатів навчання учнів мистецької освітньої галузі  (завантажити)

7. Нові підходи та особливості оцінювання результатів навчання учнів інформатичної освітньої галузі  (завантажити)

8. Нові підходи та особливості оцінювання результатів навчання учнів соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі (завантажити)

Джерело:

Харківська академія неперервної освіти


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень