A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальний заклад
"Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
Безлюдівської селищної ради

Як зробити так, щоб діти хотіли займатися математикою навіть після уроків: поради від вчительки Софії Мишелової

Дата: 03.04.2025 10:10
Кількість переглядів: 4

Як зробити так, щоб діти хотіли займатися математикою навіть після уроків: поради від вчительки Софії Мишелової

Як надихнути учнів надолужувати освітні втрати з математики, якщо такі заняття відбуваються переважно після уроків?

✅ Для цього Софія Мишелова, вчителька математики у Великодимерському ліцеї, що на Київщині, застосовує різні методи: Small Talk (невимушена, легка розмова) на початку занять, гейміфікація, тренажери з вправами… А ще вона робить акцент на командній роботі.

📌 Вчителька стала ініціаторкою додаткових занять із математики у своєму ліцеї, щоб заповнити прогалини учнів із різних тем. Для цього Софія пройшла навчання тьюторським інструментам у школі за фінансування Education Can Not Wait та отримала методичну підтримку для проведення занять з надолуження освітніх втрат від ГО «Навчай для України».

З «Вчися.Медіа» Софія поділилася своїми лайфхаками щодо організації таких занять. 

Якщо вам зручніше читати й шерити матеріал повністю, ось лінк на публікацію на сайті – https://bit.ly/4lce870

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень